fredag 11 mars 2011

Usch! Vilken hönsmamma man är....

I dag får jag ju ont i magen.
Har läst på nyhetrna på nätet att Miami kan drabbas av tsunamin också.
Där på stranden i ett hotell bor min dotter ju.
SoutSea hotell tror jag det var.
Rackarns o det verkade inte så himla stort heller.
Förhoppningsvis rör det sig om några mindre vågor men ändå...
5-feet höga eller ngt stod det.
Blir ju ngn meter ca...men det är väl bara jag som får fjärilar i magen förstås.
Målar ju alltid F-N på väggen när det är ngt.
De är ju dessutom 6 timmar efteross i tid så man kan ju inte få tag i henne nu heller.
Hon sover säkert.
Jaja....

HÄR
skiner solen o det är rena vårvädret.
Stod intill husväggen en stund i morse o riktigt kände hur värmen
tog över kroppen.
Ljuvligt!
Precis vad vi behöver -ett hopp om våren!
Sorterade en massa olika mönster som jag skrivit ut från nätet i går kväll.
Det kändes riktigt bra att ha varit lite "städ - konstruktiv" i ett par timmar.
Men OJ - när ska jag hinna använda mig av alla de mönstren? Både för sy och för kvilt o allt möjligt....
Sååå kreativ är jag nog inte ...inte just nu i varje fall.
solen får nog göda kreativiteten ltie först...haha.
Kramelikramisar o var rädda om varandra!!!



1 kommentar:

  1. Inget konstigt ,,vi mammor är hönsmammor ,hela livet...iaf de flesta!
    här snöar det just nu så vi har då ingen vår på väg,,eller så är det kanske det!!Kram på dig

    SvaraRadera