onsdag 30 mars 2011

Stort TACK

För alla goa kommentarer!
Får väl erkänna att jag var färdig att
ge upp vid ett par tillfällen.
Men skam den som ger sig.
Jag är nog ändå mest imponerad av mig själv att
jag slutförde det - ganska snabbt ändå.
Alices lilla bebis i magen skall få det -
men det vet ju "mamma" om redan.
Så hon har varit med lite i färgval o storlek o så.
Nästa vecka får det följa med ut på tågresa.
Till Köpenhamn.
7 tim resa  - låter jättelänge.
Men det kommer nog att gå fort.
Jag kommer ju att ha trevligt sällskap o då brukar ju tiden åg fort.
Nu blir det duschen o sedan promis med Walle.
Nästa projekt ligger o väntar på mig efter det.
Kramelikramisar alla!!!
Var rädda om er o varandra!!!

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att du ska åka och hälsa på Alice och du får väl ta med dig något handarbete till resan. Jag hoppas du får det jättebra och tar lite foton.
    Kram

    SvaraRadera
  2. ÅÅå jag ser verkligen fram emot att du kommer :) Jubbiii

    SvaraRadera