torsdag 7 november 2013

Hösten hösten hösten - vintern ...

Ja de vete katten vad det är men vi är ju i november ändå...
Snart är det jul igen...
Inte en enda julklapp har jag fixat färdigt i år än heller .-(
Hur ska det gå i jul - bara undrar liksom???
Jag har varit  hos farbror Dr o gjort ultraljud på mitt hjärta. Jag hade ju ett litet läckage
 i en klaff i hjärtat - backventilen...det har liksom blivit större -
så nu ska e bestämma sig för vad de ska göra med mig...
Intet är som väntans tider  - haha har bara väntat på besked i 2 dagar nu :-)
Har ju varit jättetrött hela sommaren o hösten så jag vill ju hoppas att de kan fixa 
till klaffen så jag kan bli piggare  igen.
Jag har varit på Sylan!
Symester..
Sylan vid Vattnet - på
Brommagården utanför Sthlm- Trosa Vagnhärad...
Jätteroligt o mitt livs första.
Hoppas på fler!
Sydde på gardiner till dotter Johanna - 
Gardin 3

Skorpan undersöker Gardin 1
Gardin 2
Räknar gardinerna med början över köksbordet...fniss
Johanna var snabb o hänga upp dem-
Men först var vi på Rosalis Deli o fikade med god macka till...
Lilla Jag

Johanna


Så i

går var en jättefin dag för mig  :-)

Kramelikramisar alla 
Var rädda om er o varandra!!!

3 kommentarer:

  1. Helloooooooooo !
    Har saknat dina inlägg! Kul att du skrev igen , håller tummar för att det går bra hos dr. och klart det går bra där -eller hur!?! Gu så fina gardinerna vart , blir ju riktigt avis. Vill också ha ! Sköt om dej, kramizzzzz //Leena

    SvaraRadera
  2. Det låter jättetrevligt, att Du har varit på Sylan!
    Man ska unna sig att göra saker som man mår bra av, tycker jag. Och detta lät som en "måbrasak"!
    Att träffa likasinnade och kanske få lite inspiration med sig hem också, är inte helt fel.

    Dollandesign

    SvaraRadera
  3. ul att du bloggar igen. Hoppas att du snabbt får ett "bra" svar från din doktor. Vad kul att åka på syLAN!

    SvaraRadera