onsdag 31 augusti 2011

Så var jag då tillbaka...

till vardagens bistra verklighet!
Det "heter" väl så...hihi
Kom hem sent i går kväll,
 men det är ju ganska skönt att vara "hemma i sin egen säng" igen.
Det har varit en underbar tid i Kph hos dottern o hennes familj.
Ja den har ju ökat med mer än barn o pojkvän förstås.
Hon har ju fått hans mamma o bror också o ja även hans övriga släkt.
Hans mor o bror kom också dit.
En härlig samling människor blev vi.
Jätteroligt!
Men
Borta bra men hemma bäst -
det går nog inte att komma ifrån .
Fast nog kunde det kännas ibland som om att jag kunde nog bo där också.
Köpenhamn är ju en gasnka härlig stad med alla butiker o strövområden o stränder.
Men nu ska jag nog bo kvar där jag bor eftersom jag trivs jättebra här.
Det är en lagom stor stad - allt finns som jag behöver 
 - nästan i alla fall. hihi
(finns inga bra tyger till kvilt annat än Erikshjälpen)
Kramelikramisar alla !
Ta hand om er o varandra!!!




1 kommentar:

  1. hej
    välkommen hem de var en trevlig resa förstår jag , å fyndat har du gjort oxå.

    SvaraRadera