fredag 19 augusti 2011

Resfeber...

Försökte i går förgäves att göra ett inlägg i min blogg.
Google verkade inte fungera som det skulle men i dag så.
Ja i morgon....
då bär det iväg till barnbarnet i Kph...
jo naturligtvis vill jag ju träffa föräldrarna också.
Fick lite rolig info i går  (i varje fall tyckte jag det var roligt) haha
När min äldste son föddes så vägde han 4000gr och var 52 cm lång.
Nu är barnbarnet uppe i den storleken o han föddes ju för nästan 3 v sedan.
det skall bli kul o få hålla om honom
o så får jag ju minnas för snart 39 år sedan (om minnet finns kvar då - jag börjar ju  bli gammal också).
Men det skall  bli kul o få rå om dem lite i alla fall.
Blir borta i några dagar.
Jag har packat o packat upp  - packat o packat upp o packat
så nu hoppas jag att jag inte packar upp igen - börjar bli lite tjatigt faktiskt.

Vet inte vad detta är för blomma men jag gillade den i alla fall även om den börjat vissna lite...


Kramelikramisar alla!
Ta hand om er o varandra!!!

1 kommentar: