tisdag 23 augusti 2011

Mycket promenader blir det...

I dag (hittills) har det  blivit en promenad på
ca 2.5 km dit o lika hem,
efter sådana gator som denna
Amagerbrogade
det var egentligen bara denna gata som vi gick fram o tillbaka på.
Vi har varit hos läkaren med Noah för kontroll.
Så har vi varit o ordnat med ngt slags bevis på att min dotter bor där hon bor....
MEN
Vi har också varit på ett ställe jag längtat efter att få gå till.
Det finns en sådan som ligger just på Amagerbrogade.
Detta är typ ca 1 fjärdedel av nedre vån tyghögar.

Det fanns även en övervåning med i vart fall hälften så mkt saker(tyger).
Gissa om det va kul.
Jag kom därifrån med bara tre saker...
snåljåpen då....

jag skall ju på ett ställe till.
1½ m flanell o lite drygt en ½m underbar trikå
o en bok med massa mönster i stora storlekar.
Allt kostade totalt 63.50DK
Ungefär 81 SEK så det var helt överkomligt tycker jag.
I kväll skall vi bort till ett par som de brukar umgås med.
(som jag träffat tidigare)
Skall bli kul att se dem igen.
Meera prommisar...
Slut för denna rapportering för nu...
Kramelikramisar alla o ha en trevlig dag o kväll!!!




1 kommentar:

  1. Ja mycket promenader blev det. 7,5 km :) bra jobbat! Kram

    SvaraRadera