tisdag 16 augusti 2011

En dag - ett år äldre...

Ja så vart man då ett år äldre i går.
Så en dag o ett år äldre är jag nu.
Inget jämt eller så bara äldre -
åtminstone på papperet.
Men i förrgår så kom Leena med en present så där lite snabbt.
Jag fick en ny vattenkokare!
Min gamla var på upphällningen så det var timat.
Det blev hemmagjord smörgåstårta o hembakt
sockerkaka med blåbär o lite vaniljvisp.
Ganska enkelt.
Men uj vad jag stressade för att hinna färdigt.
Mitt i stressen ringde det på dörren.
Utanför stod 3 vänner med en vacker blombukett o sjöng så vackert för mig.
Jag blev jättechockad - hade ju aldrig trott att de skulle komma.
Fick snabbt hinna med att byta om innan
Johanna o Niklas kom.

De hade med sig denna vackra bukett.

Den var från Alice o Allan också.
Så fick jag 4  vita "Gutermans" overlock- trådrullar också.
Dessutom sa de att jag skulle ta o bestämma mig för viken mobiltelefon jag ville ha!
OJ OJ OJ
Vilka rara flickor jag har!
Lite fika tog vi o klämde i oss också innan de blev tvugna att återvända till Örebro.


Mätta o belåtna o fullständigt avslappnade - hihi.

Men gladast o mest belåten var nog jag själv.

Tusen TACK!
För allt jag fick av mina fina vänner o mina fina flickor med respektive.
Kramelikramisar alla!
Var rädda om er o varandra!!!




4 kommentarer:

  1. Då ber jag att få Gratulera!!!
    Även om det är en dag för sent!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. En försenad födelsedagskram och gratulation kommer från mig också.

    SvaraRadera
  3. Jösses vilka vackra blommor man blir ju glad bara av att de dom, det är du värd...

    SvaraRadera
  4. Grattis i efterskott från mig som ju ligger lite efter haha

    SvaraRadera