måndag 29 augusti 2011

Måååndag morron o inget solsken...

Sitter inmålad på en stol o får lov att hitta på ngt tills det torkat...hehe
Skojar bara...
Jag skall bara hålla mig lite lugn o inte göra ngt så jag slår i en liten spot
 som är bättrad - tills det torkat.
Vi camperar fortfarande tillsammans Noah´s farmor o jag,
 o i dag (just nu) kommer även Allans bror hit o ska sova över med sin mor.
Själv drar jag vidare i morgon.
Tur att jag inte behöver gå upp i ottan o ge mig iväg.
Tror tåget gick 11.53 till Malmö så det är ju lagom tid att resa.
Blir en halvtimmes väntan i Malmö inan nästa tåg går...
Blir  faktiskt rätt trist att åka härifrån.
Noah är ju så mysig o han har verkligen "vuxit till sig" under de dagar jag varit här.
Cool liten kille.

Bäst att vara snäll nu o inte sitta här för mkt.
Kramelikramisar alla!!
Ta hand om er o varandra!!!

1 kommentar:

  1. Det är nog tråkigt att åka från dina nära och kära men det blir skönt att få hem dig igen vännen!! det är så tomt när du är borta,

    SvaraRadera