söndag 21 augusti 2011

Lite "smygsurf" i Köpenhamn...

Åkte tåg hit i går som trots alla förseningar kom fram ordentligt.

Jag måste ju bara få berätta att Noah är ÄNNU underbarare i verklgiheten.
Lägenheten är jättefin o ja det ska bli så roligt.
Jag ha rhittat en tygaffär som har öppet på onsdag o som ligger precis i närheten veerkar det som.
DEN skall jag gå till då.
Ser ju lite spännande ut på hemsidan i alla fall.
Stoff2000 finns det en affär på samma gata som vi bor som heter också - dit skall jag med en dag.

Ooops!'

Slut på tassandet Noah är vaken!
Innebär ju att även föräldrarna borde vara vakna..
Inga morgonpigga  precis som jag ...näe de är allt värda att få sova när de kan så jag ska inte klaga.
Jag klev faktiskt inte upp så tidigt jag heller . vid 7-tiden bara.
Men  - nu ska det bli kul att få gå ut på prommis härikring o se vad som finns.
Kramelikramisar alla o var rädda om er o varandra!!!

Kommer nog en bild senare eller så
Vilekn dag som helst

2 kommentarer:

  1. Ha det så bra där på andra sidan pölen.Hälsa gött:) kramiz

    SvaraRadera
  2. Hallå där vad har hänt !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du sov väl inte till sju heller ??? (hihi) skojade bara. Nu ska du njuta av varje minut med den lilla hälsa alla så gott.
    PS saknar dig redan i luren det är så tyst

    SvaraRadera