onsdag 24 augusti 2011

Kanske lite trött i dag då...

I går kväll var vi ute o gick igen.
Nästan där de bodde förut men det var så skönt ute så vi tyckte vi behövde det.
Vi har varit ute o gått i dag igen  :)
Inte loika långt som de andra dagarna - tack o lov...
700 m ca till
Den andra tygaffären

hade 30% på ett uggletyg som jag gillade så vi vär där o det blev ju lite shoppat då.
Det var inte så mkt men det kosta ändå...
280 Dkk
men det är det värt.
Hilco tyget med bilar var ett som Alice godkände o det
röda o det gulrandiga till byxa o jacka  till Noah..
Skall bli kul att göra.
Jättehärliga kvaliteter var det på tygerna också.
Roligt för mig som aldrig varit o handlat på en sådan affär förut.
Jag har lagat mat på gasspis alldeles själv i dag också.
Hihi!
Det poffade lite när jag skulle tända o jag blev lite rädd men det ordnade sig.
Så har jag  sett till så både Alice o Allan hjälpte till då
jag skulle göra en smörgåstårta.
DET
var roligt!
:)
Börjar bli lite sugen faktiskt.
Det finns ju itne alls samma grejer här till smörgåstårta som det finns i Sverige
men det får bli som det blir så får vi hoppas på det bästa...
Kramelikramisar alla!!
*Var rädda om er o varandra!!!




3 kommentarer:

  1. Vilka härliga tyger! Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga tyger du har köpt. Det är så kul att läsa om hur du njuter av ditt besök i Köpenhamn.

    SvaraRadera
  3. Kul att du hittat lite tyger, nu har du jobb igen. Passa på att ta det lite lugnt ochså.
    Vi saknar dig här ska du veta

    SvaraRadera