fredag 2 september 2011

Svårt att komma igång

Hihi
tror jag fått lite svårt att "komma igång" igen.
Det har ju hänt så mkt de snaste veckorna så jag har alldeles kommit av mig.
Köpenhamsnresan var ju jätterolig att göra också med många nya intryck.
Resan hem tog låång tid så jag var helt slut närjag väl var hemma .
Reste ju halv12 tiden från Alices lght o var hemma vid min egen vid 22-tiden  -s så det röttade också.
Det blev väl inte bättre av att inte ha ätit på hela dagen.
Eftr hemkomsten var det ju en dle som skulle "tas tag i" o några vänner att träffa.
Kul i o för sig så jag ska inte klaga.
I går först tog jag rätt på tvätten som blev - men nu är det gjort o inplockat i skåp o lådor.
***********************
Det roligaste som hänt förutom lillkillen är att jag fått en present från mina flickor.
De fixade så jag fick en ny mobil.
Värsta grejen alltså!
Iphone4 - trodde jag ju aldrig att jag skulle få en.
Så nu sitter jag nästan hela dagarna o kvällarna o försöker komma underfund
med hur allting fungerar  o hur man skall göra.
Börjar bli ganska roligt  ändå.
Fast jag vet inte hur man gör för att blogga på den.. eller om jag ens har alla inställningar till surf o så.
Man skulle visst få ett sms från dem men det har inget kommit så jag får väl be om det antar jag.
I dag skall jag i vart fall till apoteket o hämta lite mediciner  som tar slut nu.
Kostar väl skjortan förstås ...  ;)
Men jag får motion - jag skall cykla ner till stan.
Kramelikramsiar alla!!!
Var rädda om er o varandra!!!



2 kommentarer:

  1. Nu när du är hemma igen så ta och sätt dig på din cykel och kom ut till mig...
    Jag lovar att bjuda på fika..

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att höra att du hade det bra i Köpenhamn och vilken present du fick. Jag är glad så länge min gamla mobil fungerar så jag slipper lära mig något nytt.
    Kramiz

    SvaraRadera