söndag 18 september 2011

Minnenas television....

i hjärnan o hjärtat
känns det som.
I går fyllde äldsta sonen 39 år!
Usch - vad gammal jag har blivit!!!
Det är ju genom barnen man märker hur gammal man är sägs det ju.
Men min son är en toppenson så inte därför.
Ja ALLA mina bárn är ju naturligtvis
Toppenbarn!
Gråa hår kan man nog få ändå  - av allt annat .
I dag är det  Walles 13 födelsedag.
Om han hade varit kvar i livet vill säga.
Men han har nog en hejdundrandes födelsedag där uppe :-)
Som min dotter sa då jag sa att "jag ville ju va med o gratta honom jue" - 
Det hinner du nog göra den dagen du kommer dit upp.
Då får ni fira varje dag tillsammans igen.
Tröstande tanke!
Men inte är jag redo för den färden än - hoppas jag.
Vill nog helst hänga med ett tag till här.
Har mkt som är ogjort än.
Men TYST NU mina tankar.!!!

****************************************************
Jag har ju naturligtvis kreativitetstorka - igen...
Men huvudet är fyllt av olika projekt som jag skulle kunna göra.

**********
En ny liten overall för att ha ute till Noah. Lite större storlek bara o med fötter o vantar.
Beställt av mamman :-))
***********
Pyjamas till Noah
*************
Mera "Pyttetäcken"
*************
Grytlappar i lappteknik
***********
MugRugs
********
Handdukar m broderi
*************
***
Ja listan kan göras lång.
Det är ju snart Julafton!!!
Du milde himmel - o jag ska väl i alla fall lyckas åstadkomma ngt till dess.
Dessutom skall det väl vara barndop innan jul också är det tänkt.
Hjälp!
Hur ska man hinna allt.....
inte om man ska sitta o rulla tummarna i vart fall - så jag får väl sätta lite fart nu då.
Nja i morgon i alla fall.
För på tisdag ska vi till Örebro o göra staden osäker..
Kramelikramisar alla o ta hand om er o varandra!!!



2 kommentarer:

  1. dax för lite sy juntta då ;)
    så vi kommer igång...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Du får göra som jag:
    Ta en liten bok och skriva upp det som ska göras och kryssa över när det är klart!
    Man kommer iaf ihåg att det är något som ska göras!!!
    Kram

    SvaraRadera