onsdag 21 september 2011

Hmm

blir lite besviken på storleken på bilderna på bloggen.
Måste nog försöka få fram en större storlek så man kan se ordentligt  vad de föreställer.
NU när jag äntligen kommit på hur man skall göra för att blogga från mobilen.
Det finns ju faktiskt en app för det till android telefonerna.
Gratis  - bara att ladda ned o det är inte speciellt svårt heller -
ja -
till o med jag har ju lyckats lära mig det hihi.
Måste nog försöka att få senaste bilden utbytt....
Nu har jag försökt i alla fall - men det kom att bli 2 bilder då  - skam den som ger sig  ..haha
Nu är det bara en i alla fall o den är ju lite större då.
Kramelkranisar alla!
Ta hand om er o varandar!!!

2 kommentarer:

  1. Vad bra att du bytte ut grisklockan!
    Både maken och hunden undrade så vad det var som lät när jag var inne hos dig och läste!

    kram

    SvaraRadera