söndag 11 september 2011

Jag har haft finfrämmande

I fredags middag kom det finbesök till mig!
Alice o lilla barnbarnet Noah.
Åh så mysigt.
Jag gjorde snabbt en provisorisk skötbädd iköket vid diskbänken.
Praktiskt med tillgång till vatten o sophink o allt på samma plats.
Vi hade ett mkt trevligt o mysigt dygn tillsammans innan hon skulle åka igen.
Blev lite full i skratt o täntke att  -
historien upprepar sig...
jag åkte också mkt med mina flickor då de var små (hade ingen bil) o var nog minst
lika fullpackad som Alice

Barnvagn inkl babylift bilbarnstol o ryggsäck o
blöjpåse o skötväska på vagnen.
Noah fick absolut bästa platsen.
Nära mamma på magen i bärsele.
Tur att hon bara skulle åka till Örebro denna dagen.
Mkt bärande blir det ju.
Mormor vart i alla fall jätteglad då de kom.
Saknar dem redan.
Kramelikramisar alla !!
Ta hand om er o varandra!!!




1 kommentar:

  1. Ohh vilket trevligt besök!!
    Kom just på att jag inte sett nått inlägg från dig på länge och upptäcker att jag glömt och trycka på följaknappen, tokiga jag ;)
    Men nu så blir det annat ljud i skällan!!
    Kram Lizzan

    SvaraRadera