fredag 11 mars 2011

Korkad man kan va ibland...

Men så blir det väl när man har huvudet under armen eller sitter på det...
Jag oroade mig i onödan alldeles...
Miami ligger ju på andra sidan av Mexico ....
Typiskt tankefel...
Har för mkt annat o tänka på säger vi.
Tack Evaj för hjälpen . Nu fattar jag hur man gjorde.
Såg lite dåligt så jag kunde inte se det själv liksom....
Måste ju prova allt jue.
Det har börjat bli lite så att man tänker i rutor numera....o ser jag ngt så börjar jag genast tänka att -
men det skulle jag ju kunna göra jag har ju ett tyg som passar eller flera tyger då....
Tror jag håller på att dras ner ordentligt .
Hihii
Men babykläder o lite annat roligt med broderier måste jag ju fortsätta med också.
"miniquiltar"
 kan välan va ett bra alternativ 
 - jag menar typ mini i sådana storlekar som i en grytlapp eller ngt sådant
- för då kan man ju testa lite vad gäller olika tekniker -
eller är jag helt inne på fel linje?
Nåväl skall testa o göra ett par i alla fall.
Kramelikramisar o ta hand om er o varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar