söndag 20 mars 2011

Ser ut som...

om det skulle bli ytterligare en dag med vackert väder
så skönt o så glad man blir av solen!
Vi har redan varit ute på en promenad eller redan o redan ...det har ju gått ca 5 tim sedan jag klev upp så...
Jag har fått så mkt ideer o annat hyss för mig så nu är huvudet så fullt så jag vet knappt i vilken
ände jag skall börja.
I går strök jag en massa kvilttyger o de ksall väl vikas lite snyggt o läggas på hög ngn stans...
Alltid en början.
toppen till Alices bebis täcke är nog klar tror jag.
Den biddede så  där.
Det blir nog en ljusblå lukkekant(?) den.
Snett o vint o tokigt.
Jag har bara ett problem nu jag tror jag måste korta av den ca 2-3 sm i över/underkant...
vadden jag har är liiite för kort. Tänkte lägga dubbelt lager av vadd i täcket för den är
lite tunn så det tyckte jag skulle kännas mer lagom o så blev det så....Typiskt mig alltså....
Måste fixa o trixa lite men ...
Kramelikramisar alla o ta hand om er o varandra!!!

1 kommentar: