torsdag 3 mars 2011

En snabbvisit...

får det bli här på sidan ...jag är ju egentligen på väg ut med Walle,
Men jag drar mig lite för det ser så kallt ut...haha...
snacka om att man blivit "bekväm" av sig.
Johanna ringde i morse - hon går långpromenad på morgnarna.
Bor på väster i Örebro o promenerar upp till Universitetet de flesta morgnar.
Tar ca 45-50 min.
Jag tycker att hon är jätteduktig i alla fall.
Såå långt ska då inte ja ggå nu i varje fall .

Skulle hellre göra så där tror jag...
haha..
Kramelikramisar
CU later....


1 kommentar:

  1. Det blir en rejäl promenad varje morgon för din dotter. Så flitig är inte jag längre, men när allt är fixat och flyttat då kanske jag kan komma igång med motionerandet igen.

    nej, jag har inte flyttat än. Jag var bara upp och hämtade nycklar och lastade ur en del saker i Gävle vid månadsskiftet. Flyttlasset går någon gång om knappt två veckor (vecka 11)

    SvaraRadera