fredag 4 mars 2011

New York...

Vilken upplevelse!
Nu sitter min dotter på ett plan på väg till "Amerikat"..
eller det skall i vart fall lyfta från Kastrup vid 11-tiden.
Jag har ingen aning om hur lång tid det tar. Men ngn gång i eftermiddag ska de väl vara framme om allt går som det skall.
Det känns ju pirrigt i magen att veta att hon sitter där uppe i luften.
Jag är själv lite flygrädd så det är väl därför.
Alice har ju jobbat som guide i  olika länder så hon har ju vanan att resa inne.
Hon tycker ju att jag oroar mig för mkt.
Det gör jag säkert.
Blir nog inte lugnad förrän jag hört att de (jobbar-resa)  landat ordentligt o kommit till sitt hotell.
Nu skall jag föröska göra lite nytta ...
Kramelikramisar alla o ta hand om er o varandra!!!

3 kommentarer:

  1. Var inte nervös, hon är så himla duktig och redig så du ska se att allt går bra.

    SvaraRadera
  2. örnen har landat

    SvaraRadera
  3. Nu vet du att det ghåptt bra :-)

    Tack för din fråga om mig och mitt liv.
    igår tog jag en heldag paus och for till Västerås och träffade listkompisar från en vanlig "pratlista" som vi startade i slutet av 90-talet. Vi var fem kvinnor i varierande ålder som åt lunch ihop och skrattade och pratade i timmar. Det var så roligt att träffa dem.

    ha en bra söndag. Jag ska nog röja litet bland mina prylar och fortsätta packandet.

    SvaraRadera