måndag 21 mars 2011

Jaha - så har man varit duktig idag....

Nej egentligen inte  - inte mer än vanligt  - men ändå.
Pensionen kommit o jag betalat mina räkningar. I alla fall de flesta  - skönt att ha det gjort.
skall bara ner till stan o bet det sista på mina läsglasögon också.
Sist jag var ner så var det stängt o gången innan också.
Jag - mitt nöt - tänkte ju inte på vad klockan var  - lunchstängt -
inte heller vilken dag - lördagsstängt.
Typiskt mig med andra ord.
Ibland undrar jag ju vad jag gör för fel.
Men om ingen talar om för mig så kan jag inte alltid veta....
men sådant är livet.
Gör om gör rätt - tyvärr - det är inte alltid det går att göra dessvärre.
Så det får bli  - bättre sent än aldrig i så fall.
Mycket tok också.
Jag hittade en beskrivning på nätet på en liten babysäng.
Njae - inte babysäng så där egentlgien. Den är mer som ett stativ man har en "sängdel" som
man syr i tyg o ställningen är som man kan fälla ut. MEN man kan göra den själv o det gillar jag.
Tänkte försöka ge mig på det.
Typ som denna.
Den kan man ju ha barnet i ett litet tag i alla fall 80x42 så den är väl som
"våra tiders" liggvagnskorgar.
Lätt o ställa undan i vart fall o så tar den ju inte så stor plats o är flyttbar.
gåråt en massa tyg visserligen - men vad katten -
det kan det ju vara värt - åtminstone för en "prototyp" av den.

Nu ska jag försöka fixa till ngt ätbart pot.gratäng kanske ...hihi...
älskar det - men attans vad magen kan bli stor....
mycket äta o massa gott i ...
Kramizar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar