söndag 6 mars 2011

Nu har jag talat med min dotter i USA

Två frihetsgudinnor!
Hon hade varit i Central Park o promenerat också och
på vägen till New York så hade planet mellanlandat  på Island.
http://www.bluelagoon.com/  hette stället de var på o badade.
Planet hade ju varit försenat så det blev tid för det med.
Tänk att bada utomhus på Island mitt i vintern.
Vilken upplevelse.
Det är ju nästan så man blir lite avis på henne...bara nästan - gillar ju inte att flyga så speciellt.
Jo - NER kommer man ju alltid ...men hur?
Nu ska jag återgå till mitt UFO letande och försök till färdigställande av ngt av de alla...
Evighetsjobb - det blir ju mer hela tiden verkar det som...
Haha!
Kramelikramisar alla!
Var rädda om er o varandra!

3 kommentarer:

  1. Nice.... man blir lite avis...ser underbart ut!

    SvaraRadera
  2. Jisses va mysigt att få bada på Island samt att åka till Usa men jag måste säga att det är hon värd!
    Jag är avis men som Leena på ett bra sätt.

    SvaraRadera
  3. Härligt med de varma baden på Island!
    Hur länge blir hon borta?
    Kram Maja

    SvaraRadera