lördag 12 mars 2011

I dag ,, - ja idag...

skullejag inte göra fel någonstans hade jag föreställt mig...
Men så skulle Gabriella o jag åka upp till Erikshjälpen o jag stod
vid deras hus o väntade på henne...
Solen sken o det var så skönt - så började snön falla från taket  -
typ en tredjedel av överhänget - så jag tänkte att det kunde bli ett bra foto om jag hann ta när det sista ramla ner.
Stod beredd o Gabriella körde ut bilen ur garaget o den sista lilla biten snö hängde låångt ut över kanten o skulle släppa vilken sekund som helst.
Åh - den ramla ju aldrig...så jag sade det att  - du ska se  -bara för att jag stått o väntat så ramlar det just när jag sätter mig i bilen.
Vad hände ?
- jo precis när jag satte mig i bilen kom den  sista snön ner o jag hann ju INTE med att fota då.
Typiskt mig!
Så resten av dagen skall jag tillbringa inomhus o jag ska INTE göra någonting alls (tror jag)
Då borde jag ju inte klanta till det öfr mig !
Kramelikramisar alla o ta hand om er o varandra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar