fredag 18 mars 2011

Nu har det blivit...

en massa snö utomhus....hehe det snöar ju knappast inomhus (det lät så dumt men får stå)
Såg att Maja haft vernisage nu så jag ska väl också sätta ut en bild så
 mina andra nyfikna får se...

MajaBuset enl min tolkning...
Det var jättekul att få vara med o jag tror att jag lärde mig lite också.
Det var väldigt nyttigt.
Tack Maja!!!!
Nu ska jag bara försöka ta reda på om "jellyrolls" har en viss bredd o längd
eller om det finns flera olika mått???
Har ju bara hört talas OM att det finns men inte hittat ngn mer info.

Har varit i stiltje i stort sett i flera dagar så nu ska jag ta tidig kväll o se om jag kan somna tidigt.
Känns som att det skulle behövas.
Men man vet aldrig....
Kramelikramisar alla o ta hand om er o varandra!!!


1 kommentar:

  1. Jelly rolls är remsor på hela tygbredden (ca 110 cm) och 2,5" breda.

    SvaraRadera