tisdag 8 mars 2011

Hurra!

Ja
jag vet jag är lite knäpp....
men jag lyckades få det att fungera till slut med google translate
på sidan
o det är jag jätteglad för.
Funkade inte riktigt med länken jag fick men med lite ändringar o strul o tester fram o
tillbaka så gick det.
Sånt gör en glad!
I dag har jag mest varit ute o knallat omkring så datorn har fått vila lite.
Tror det börjar bli dags för mig med att möta kudden.
Först måste jag gå ut en liten sväng med Walle så han kan sova i lugn o ro.
Kan ju inte va såmysigt att va kissnödig mitt i natten när man är hund o inte kan öppna därren själv...
Kramelikramsiar alla!!!
Var rädda om er o varandra!!!




2 kommentarer:

  1. Natt natt!
    Ska också försöka få ut hunden innan jag lägger mig!
    Och det ska jag göra nu!
    kram Maja

    SvaraRadera
  2. det var ju de ja sa att bara du fick böka lite skulle det lösa sej

    SvaraRadera