måndag 7 mars 2011

Härligt med barn som rör på sig...

Har vant mig vid tanken på att dotra är ute o far igen...
hon jobbade ju som reseledare/guide tidigare...så hon har ju vanan inne liksom.
Apple store...N.Y.
Vet vad hon ska ta kort på också...hihiii
vad passar bättre än detta för oss "datanördar"...(som jag blivit kallad)...
10 dagar inna hon skulle komma hem så vad blir det kvar nu????
7 eller 8 dygnet blir ju snedvridet....6 timmars skillnad...efter oss är de.
I dag skall jag göra färdigt en del till i Majas bus ...blev ju över från det första så varför
inte utnyttja o göra mer om det går...är nästan färdig - fast det värsta är kvar sedan skall jag skicka bilden
till Maja innan jag får visa här...har ju till dne 17:e på mig - tror jag...
Kramizar!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar