lördag 26 mars 2011

Tusen tack....

Tack till både dig Birgitta o till Maja som ger er tid att hjälpa mig.
 Här i lilla Linde finns det lite dåligt med tidningar att köpa
det är om jag hittar ngt i Örebro o det är lite långt o dyrt att åka dit ...tyvärr
 därför jag frågar så här.
Towa som jag känner kan lite mer om kvilt än jag så jag brukar fråga henne
 men hon är tyvärr inte hemma nu.
Täcket vill jag ju verkligen att det ska bli "fint" så jag ska sätta fler säkerhetsnålar  m.a.ao. gör jag ju gärna.
Det blir nog en ljusblå kant runt täcket förresten.
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Men detta med kvilt har ju liksom blivit lite som att hamna i kvicksand. Har man en gång börjat är det nog svårt att dra sig ur..hihi...
Stannar nog gärna kvar i "träsket"
Tänk så mycket roligt det finns att göra -dukar , kuddar,täcken nessar väskor o ja tusen saker.
Mitt första täcke gjorde jag till 1:a barnbarnet o det blev väl inte riktigt rätt med bara "knutar" som band.
Men jag lär mig ju , ju mer jag gör.
Ha nu en trevlig kvällo ännu en gång TACK!
Kramelikramisar alla o var rädd om er o varandra!!!

2 kommentarer:

  1. Du ska se den blir underbar! Du e sååååå duktig!
    är avis,önska jag kunna göra sån´t ni gör....
    Men jag får hålla mej till mina pyssel,vi får göra byten :) Sköt om dej kramiz

    SvaraRadera
  2. Anki, Du kan gå in på tex. http://www.butikenannalunda.se/ och titta under tidningar så kan du beställa. Jag tror att de flesta tidningar har beskrivning på hur man ska göra. Det är svårt att beskriva på nätet hur man ska gå till väga.
    Önskar dig Lycka till!
    Kram Maja

    SvaraRadera