söndag 6 mars 2011

Fortfarande lite paff...

Jag har nog inte riktigt fattat att jag har vunnit faktiskt.
Men jag tycker det är jätteroligt.
De har utlottning varje månad o olika saker varje månad också.
Kul!
Min dotter har haft ett trevligt men trött första dygn i N.Y. o det känns ju roligt att få höra. Visst var hon trött. Förståeligt. Men hon vet i alla fall hur hon ska få dygnets 24 timmar o bli 30 timmar.
Så nu tjejer om ni inte visst e hur man förlänger dygnet så är det "bara"
att resa till USA.
Haha....vet inte om jag skulle orka  faktiskt - tycker nog att det räcker med ett 24-tim dygn.
Blir ju trött nog av det.
Själv hade jag en lugn okreativ lördag med främmande  som jag inte sett på minst ett år.
Mycket roligt!
Det  blev en tidig "kväll" efter nattsuddet innan.
Slocknade som ett ljus när huvudet landade på kudden.
I dag skall jag försöka vara lite kreativ i alla fall.
Har  ju en massa UFOn som ligger o dessutom nya projekt typ nesse o lite annat.
Kramelikramisar alla o ta hand om er o varandra!!!


2 kommentarer:

  1. Vad skönt att du har hört av din dotter, så du kan slappna av. Jag är också en hönsmamma, men jag har bestämt mig för att försöka sluta oroa mig för mina barn. Det blir ju fler och fler personer att oroa sig för, sambor och barnbarn och........
    kram på dig

    SvaraRadera
  2. Hej mamma!
    Nu är det dags för en shopping tur. Har mailat dig!
    Stor kram

    SvaraRadera