onsdag 2 mars 2011

Denna vinter - och

dessa förkylningar...
Jag tycker såå synd om alla er som har åkt på dessa jobbiga förkylningar!
Hmmm....
är det ngn som refuserar inläggen medan man skriver eller????
Texten jag skrev bara försvann????
-10 grader ute men i natt har här varit 20.1+ så det har varit skönt.
I dag ska jag vara "barnvakt" ett tag.
Kompisens dotter har varit förkyld med halsont o allt o de vill att hon stannar hemma en dag till för säkerhets skull.
Det är en underbar snäll tjej så det är inga problem att vara med henne.
Synd bara att jag inte har ngt jag kan ta med mig o jobba på just nu. Hade ju varit perfekt annars.
Får se om jag hittar ngt litet pyssel jag kan ta med.
Får gräva lite i UFO lådan.
Har funderat lite över "Kvilt tråd"...
Vad /hur är den?
Är det lite samma som broderitråd eller är den tjockare eller???
Har ignen aning.
Nehej nu är det dags för lite morgonkaffe eller ska kanske tretåren...har varit uppe sedan 04 - ca.

Kramelikramisar alla!
Ta hand om er o varandra!!!


2 kommentarer:

  1. Kyla och snörvel här med...Ha en bra dag//Kram

    SvaraRadera
  2. Jag brukar köpa olika typer av broderitråd som jag använder när jag kviltar.

    SvaraRadera