tisdag 1 februari 2011

Senaste nytt - eller ? Tok eller.....

I går varjag en snabbsväng till Örebro.
Åkte till USÖ o tog sedan en snabb promenad över "Norrby"
Fortsatte min promenad neråt centrum - passerade
"Hålet i väggen" och kunde inte motstå lusten att köpa mig en
korv med bröd...
riktigt gott!
"Hålet i väggen" är en korvkiosk - Sibylla - som i stort sett är som ett
hål i väggen.
Perfekt närman är lite sugen ..
Tappade lusten att vara kvar i Örebro efter korven så det fick
bli en promenad till  Resecentrum o en kort
väntan på "min" buss.
Ganska perfekt utflykt.
Den tog lagom lång tid.
Hann INTE bli jättetrött heller - bara lite - typ 10 min powernap.
Kände mig lite deppad i går kväll så det blev lite tröstäta av.
Hembakt rågkaka o räkor o majonäs o ägg o dillmacka.
Mmmmmmm - så gott o humöret steg flera grader!

Haha - vilken händelserik dag va?!?
Kramelikramisar alla o var rädda om er o varandra!!!

1 kommentar:

  1. Den dagen var väl inte helt fel. Avslutningen med räkmacka skulle ha varit helt perfekt tycker jag.

    SvaraRadera