fredag 25 februari 2011

Nu vill jag ....

gnälla o gråta av mig lite tror jag...
18,6  i  innetemperatur!
Fingrarna är stela som ...ja jag vet itne o det gör ont i bröstet när jag andas.
Hur kallt får hyresvärden ha egentligen???
Det är ju inte ens kallt ute egentligen...Bara -3...
Gissa om jag blir trött på detta. . . .
Fjärrvärme har vi o den har varit kanonbra tidigare om åren.
Jag blir gråtfärdig o undrar om han gör det för att djäklas med en...för att jag klagar på värmen alltså.
Han vet mkt väl att jag lider av kylan.
Så -
NU ha rjag gnällt klart!
Måste försöka sätta igång med mitt bus också.
Med vantar på händerna kanske så de inte är så kalla - hahahhaa
kunde inte hjälpa gliringen...

Måste försöka komma på hur jag ska göra med täcket också. Har lite beslutsånger över hur jag ska göra....
Jag får nog grunna lite mer på det  så jag får det o se OK ut.
I dag kanske jag ska vara lite "barnvakt" också. Kompisens dotter mår lite dåligt o de skall åka till Öre bro och handla så jag lovade att jag kunde om det inte löste sig.
(De har i varje fall varmt o gott hos sig typ 22-23 grader inne)
De bor också i hyreslägenhet en bit härifrån.
Nähä...detta duger itne.
Dags att sätta fart så jag får upp lite värme i kroppen....
o knoppen...
C U later!
Kramelikramisar alla o ta hand om er o varandra!!!

2 kommentarer:

  1. Inte roligt att frysa inomhus! Det räcker ute!
    Kram Maja

    SvaraRadera
  2. näe inte skall man behöva frysa inomhus .
    nu har de blitt bättre väder här skööönt de då.
    hur går de med neccesärsömnaden har du börjat ?

    SvaraRadera