lördag 26 februari 2011

Hihi....

I går kväll "rymde jag"...
Gick bort till Fredrik o Isabel o Ishaan.
De hade fått F:s mamma som barnvakt men de hade köpt med tobak till mig...
Jätteroligt att få se en överlycklig familj när jag kom dit.
De hade köpt sig en ny TV en platt-tv 42" full HD o var så
glada o förväntansfulla.
F: fick grejat o donat med hyllan till tv:n o sedan skulle hd-boxern sättas igång o så tv:n på.
Jag får hålla med om att det blir fin bild...
Alldeles precis lagom stort  i det rum de har, så det var kul.
Vi fika lite o åt o umgicks lite innan jag tyvärr kände mig tvungen att gå hem igen...
hade gärna stannat längre i deras goa stugvärme. De hade 22+ i alla fall.
så kom jag hem o vi hade bara 18.6 o det kändes inte alls så roligt.
Fick bli dubbla täcken till natten.
Sms:at vår hyresvärd om problemet  i dag  (gjorde det även till förra helgen)
Får se om det blir ngt bättre.
Man kan ju tycka att en hyresvärd borde ha så mkt ansvar för sina hyresgäster så de har rimlig värme i sina hus.
Näe  - jag skulle ju inte tjata o gnälla...
Måste nog börja lite i alla fall på ett nytt projekt i dag.
Då stiger nog arbetsglädjen lite o värmer inombords....
Kramelikramisar alla o var rädda om er o varandra!!!!!

1 kommentar:

  1. Hoppas att det vänt och att du inte fryser nu!
    Varmare ute, men lite rått i luften!
    Jag sover under 3 täcken, men jag är ju en "frusenskit";-D
    kram Maja

    SvaraRadera