måndag 28 februari 2011

Tjohooo!

I natt har det varit riktigt skönt inne....
20.1 -20.3 grader
inte illa efter så lång tid med ca18-19 - gradiga dagar o nätter...
Så i natt har jag sovit nästan hela natten oavbrutet - sensation.
Då blir man glad när man vaknar med huvudet fullt av ideer o annat kul.
Hjärnkontoret har tinat upp !
Nu gäller det ju bara att förverkliga alla ideer så snabbt som möjligt -
innan de försvinner igen - haha..
Man skulle kanske skriva ner dem med en liten skiss när de dyker upp..
Tål o tänka på åtminstone.
Men i dag ska jag i alla fall sy det sista på M....buset så det blir klart o så kanske lite bebisrelaterat eller kanske en nesse eller kanske  -det bidde ingen ...det bidde en...
Hahaha!
Kramelikramisar alla!!
Ta hand om varandra o er själva!!!



1 kommentar:

  1. Vad roligt med ett huvud fullt av ideér!
    jag försöker skriva ner mina tankar så att jag kan testa dom. Inspirationen börjar komma!
    ha det gott!
    Maja

    SvaraRadera