söndag 27 februari 2011

Jippie! Jag ska....

bli MORMOR!!!!!
Jätteroligt att få bli mormor också.
Det är min äldsta dotter Alice som skall bli mamma.
Så i augusti blir det spännande -
om de inte sett på ultraljud innan dess förstås - vad det blir för sort.
Min svärdotter fyller år den 11 , jag fyller den 15:e så det skall bli väldans roligt att se om den vill träffa rätt på någon av våra födelsedagar också.
Det bästa vore ju förstås att bebisen får en "egen" födelsedag även om det vore en fin "present"...
Nu kommer det att bli lite bebis grejer gjorda ett tag framöver.
Lapptäcket är redan p. g . till henne o så får det ju bli lite andra nyttiga o bra o ha grejer också.
Har letat efter en skötväska men inte hittat ngn bra - mönster på nätet alltså. Typ ngn PDF- fil man kan ladda ner  eller så. Jag hade en till mina pojkar då de var små. Den var jättebra med ordentlig plats för att byta blöja o ordentligt med plats för allt man behvöde ha med sig...
Fast saker förändras ju. Pojkarna är ju 37 o 39 i år så det är ju några år sedan de var blöjbarn ...HAHA
Tänk vad åren går...
Nu skall jag klä mig o gå på fika till kompisen som messade o ville jag skulle komma...
Kramelikramisar alla o ta hand om er o varandra!!!!!!



 

3 kommentarer:

  1. Grattis!
    Nu får du lite att göra!
    Hoppas att tanken på barnbarnet hjälper till och värmer dig i det kalla!
    Kram Maja

    SvaraRadera