söndag 20 februari 2011

Bitande kallt men härligt...

Nu har jag varit ute med Walle o gått i kylan o nog bet det i kind o haka alltid,
så nu är det skönt att vara inne igen.
Vi har ju faktiskt fått en hel grad varmare inne nu så nu är det i varje fall 20+.
Bra där!
Jag har också införskaffat ett par tyger som jag hoppas går bra med de övriga i Majas Bus.
Inte för att jag vet vad jag ska göra men jag antar att jag förstod rätt när jag fick göra som jag ville bara det blev en baksida på.
Men först måste jag sy färdigt kjolen jag håller på med, så lilltjejen som ska ha den får bli lite glad (förhoppningsvis)
Hon gillade ju Hello Kitty så det fick bli en på ena sidan.
Kramelikramisar alla o var rädda om er o varandra!!!
Nu ska jag sätta fart med syendet............



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar