torsdag 24 februari 2011

Uppfriskande....

var det allt att vara ute....
Nu är det visst "bara" - 20 så det går ju åt rätt håll.
Så här får man göra för att minska draget från fönstren - trots att de är igentejpade...
Haha
 heltäckande gardiner...tyget köpt från stoff o stil för flera år sedan  o det är väldigt brett...tror det var 240 cm brett.
Häromkvällen var  vi ju ute o gick - som alltid. Det hade snöat lite på em o det var så vackert
Det gnistrade o jag blev tvungen att ta ett kort...hihi..


Men det var ju egentligen inte dessa bilder jag skulle visa  - men ni får se dem ändå - Haha
Denna bild är min egen utmaning...ett foto i mån.
Liten miss med skuggan men...det såg så härligt ut.
Kramelikramisar alla!!!
Ta hand om Er o varandra!!!

2 kommentarer:

  1. Så ombonat det ser ut med heltäckande gardiner, men det blir väl skymning hela tiden, kan jag tro. Ja, ibland måste man ju välja.

    Vilken härlig liggplats hunden har!

    Ditt utmaningsfoto är fint. Jag gillar verkligen den miljön.

    När jag kommit igång i Gävle ska jag fixa mig en egen utmaning!

    SvaraRadera
  2. Svar till Birgitta

    Hehe ja nog blir det lite skymning inne men som sagt man får ju välja - men skiner solen på dagen så drar jag ifrån för då värmer ju den upp lite också....

    Ja visst är det kul när man får se hur det förändras i naturen månad för månad...Hoppas du hittar ngt fint motiv.

    SvaraRadera