onsdag 16 februari 2011

WOW wow.......

Nu har jag anmält mig till ett "bus" som jag
inte vet om jag klarar av men
Friskt vågat - hälften vunnet....
Men OJ vad jag önskar att jag förstod alla förkortningar o uttryck
som figurerar i dessa kretsar.
En del har jag ju lyckats klura ut men allt kan jag inte.
Nu börjar mina "nerver" att göra sig gällande - tror jag.
Det skall bli sååå spännande...
Mina UFOn får jag ta tag i vid ett senare tillfälle....
Nu kommer jag att hänga vid brevlådan o vara nyfiken ....
Hihiiiii!!!
Skall egentligen bli jättekul detta.
Det var längesedan ngn lyckats få mig att göra ngt sådant oförberett som detta.
Thrilling!
Haha - vad jag kommer att vara nyfiken!
Kramelikramisar alla o ta hand om er o varandra..


1 kommentar:

  1. När det gäller förkortningar och annat konstigt så FRÅGA! Endera frågar du direkt i en blogg, om det är där du stöter på något du inte begriper, eller också frågar du på en mail-lista. För visst är väl du med på QoL?

    SvaraRadera