måndag 21 februari 2011

Nej se det snöar ....

HaHaHa!!!
Grundlurad
känner man sig då.
Det har visst snöat till o från heela natten sägs det.
Men det var max 3-4 cm nysnö....
Men nog trodde man att det skulle vara färdigsnöat nu då...
men å andra sidan
 denna veckan får man väl ta det lite med ro - barnen har ju sportlov o de gillar ju snön de flesta.
Själv har jag annat att göra än att skotta snö - så nu får jag hoppas att det är andra som gör det.
Det finns ju en butikslokal/kontor i bottenplanet o de som skall öppna där nu har visst åtagit sig snöröjningen.
Skulle ju vara skönt att slippa.
Jag skall rita av mönster eller mallar kanske det är o försöka mig på en ny variant...quilt.
Jag lär väl rita fel o allt som går att missa antar jag...hihi...
Nä då så farligt  är det nog inte....
Men allt som man inte gjort förut gör ju att man blir lite osäker o är  försiktig av sig ...
Jo jag hade ju gjort färdig en kjol med Hello Kitty i går o så
glömde jag...
att fota med kameran.
men jag tog med mobilen o nu har jag glömt bort
hur man skulle göra för att få in bilden på datorn därifrån.
Har nog bluetoth på båda ...men men jag får väl försöka o prova mig fram -
så bild kommer när jag lyckats få in den - haha.
Kramelikramisar alla!!!
Var rädda om er o varandra!!!

2 kommentarer:

  1. Glad i sinnet iaf;-)
    Tänk vad mycket man glömmer bort och av!
    Här är full rulle, men det blir nog lata dagar framöver! Får man hoppas iaf!
    Ha en skön dag!

    SvaraRadera
  2. VISST E DET UNDERBART MED SNÖ :P
    ...SUCK...KAN VI INTE DRA TILL BAHAMAS???...
    HA DET GÖTT I SNÖN,VI HÖRES KRAMIZ

    SvaraRadera