torsdag 28 april 2011

NU är de snabba i vändningarna...

Var ju på akuten i söndags.
De ville ju dålägga in mig dels för en arbets-EKG o ja jag vet inte vad mer ....
I dag kom det ett brev på posten med
en kallelse till det där arbets-EKG:et till
på måndag redan så det tycker jag var en kort väntetid.
URK - undrar just hur det kommer att gå???
Kvart i 7 på morgonen skall jag vara där med gympakläder...
Skall bli kul att få höra resultatet o se om de hittar ngt nytt som jag inte redan visste.
Kramelikramizar alla o var rädda om er!!!

3 kommentarer:

  1. Var rädd om dig oxså!!Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, ta det lugnt och ta hand om dig!!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ta det lugnt nu på måndag så att du inte tar kål på dig.
    Du vet att jag behöver ha dig kvar, så var rädd om dig vännen.

    SvaraRadera