tisdag 19 april 2011

I går sken solen

Helt suveränt för det var dags för den månatliga resan till Örebro.
Fast jag var ju inte ett dugg förutseende då jag gick.
Tog vinterjackan som vanligt!
Svettigt varmt så den fick allt hänga på armen.
Johanna o jag möttes o vi bestämde oss för att äta lite lunch på Hälls.
Tänk vad skönt att sitta ute o äta.
Hälls ligger inne på en gård så det blir ju vindstilla o bra.
God mat fick vi också.
Johanna var ju o hälsade på mig i helgen som gick o med den nya bilen.

Jag tycker den är jättefin o bra storlek inuti.
Satt skönt i den också.
I natt har jag SOVIT
Jag somnade redan vid 20-tiden vaknade vid 23.30 - tiden o gick en snabbsväng med Walle.
Somnade om nästan direkt efter o vaknade vid 06.30 - tiden.
DE NI !
Jag är helt överrumplad o jag hoppas jag är utsövd nu.
Det har ju varit massa nätter med mindre sömn ett tag så det var skönt att få sova ordentligt.
Kramizar o ta hand om er o varandra!!!

3 kommentarer:

  1. Ha en bra dagg Anki!
    Hade hoppats på sol så att jag kunde sitta ute och sy lukkekanten, men här lyser den med sin frånvaro...
    kram

    SvaraRadera
  2. Det ser verkligen mysigt ut i solen, och jösses vad fin bilen är.
    Nästa gång du åker får du kolla vädret lite bättre .

    SvaraRadera
  3. Det var minsann en mysig o trevlig helg!
    Gött att vi hann med badhuset, det va juinte igår vi var där tillsammans!
    O såklart skoj att du kom in till örebro på måndagen oxå!
    Stor kram Mamsen!

    SvaraRadera