lördag 16 april 2011

Tänk att det kan vara så roligt...

att ha sin minsta dotter hemma över en helg och bara få "vara" med henne.
Just nu är hon iväåg till en kompis som bor bara ett par kvarter
från mig. De har inte setts på ngt år så det är nog  minst
lika roligt för Johanna, som jag känner ,när hon kommer till mig.
I går kväll kom hon med en splitterny bil. Uttagen från bilfirman i går o den är så fin.
Hon o hennes pojkvän har skaffat ny. En Pegeut 308 ...kalasbil!
Jag blir så glad när de kan fixa sig ngt nytt o fint ...
Han böt in sin "gamla" bil som inte heller var så gammal ...hihi
Jätteroligt.
Så i dag har vi varit till Mejk o till badhuset o badat o jag har t.o.m. klarat att simma hela
6 längder.
Rekord för mig ...det var längesedan pumpen var så snäll...
Ätit god mat har vi oxå gjort så den här helgen är ju en kalashelg den oxå
I morgon skall hon ju åka hem igen men jag vet inte viklen tid än.
Jag är bara glad för den tid som det blir.
Lycka - är att få träffa sina barn - helt klart!
Kramelikramisar alla o var rädda om er o varandra!!!
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar