onsdag 6 april 2011

Då vart det packat då...

Nu ha rja gstressat omkring som en yr liten höna o packat o packat upp o packat...
Den lilla spjälsängen som Alice o Johanna en gång har legat i ville Alice ha till sin lilla bebis så
den skall jag ta med på tåget också .
Har nu packat ner den så gott det gick o så praktiskt jag kunde.

                                                         Inslagen efter konstens alla regler....
blev den som en liten kokong
 med madrass o lite andra gejer i samma paket
 o inslagen med mängder med tejp
o fasttejpad på den lilla vagnen
som ändå ska slängas den är ju inte helt hel.(se infogad minibild)
Blir roligt att se hennes min när hon får packa upp.
Nu ska jag ta o packaner mina egna kläder o grejer.
Men först skall jag skära till alla delar till ST så jag kan börja med den o kanske ta med mig. Alice fick ju en symaskin av mig då hon flyttade, så jag får nog låna den om jag vill.
Kanske jag hinner få färdigt då.
Kramelikramisar alla!
Var rädda om er o varandra!!!

4 kommentarer:

  1. Hihi... det var välpacketerat. Fint täcke till spjälsängen också. Ha det så gott på resan o lycka till med ST-löparen. Kram

    SvaraRadera
  2. Tjo hoo! Har man inte silver tejp,så går det lika bra med vanlig tejp ;) kul paket...Ha en bra resa! Hälsa hela högen//Kramiz

    SvaraRadera
  3. trevlig resa nu å ha de bra så hörs vi

    SvaraRadera
  4. Jag tror du och jag hade lika små pyttespjälsängar till våra barn. Så fint det blev när du bäddat med täcket.

    SvaraRadera