tisdag 12 april 2011

Borta bra ....men hemma bäst...

Ja så var jag hemma igen då.
Det har varit en jättehärlig resa o allt.
Vi var lite många kanske i en liten 2:a men det fungerade trots allt kanon.
Hihi...
jag var ju som vanligt uppe med tuppen o dessvärre var det ju bara jag som var det.
Så det blev kanske lite väl  morgonpiggt för en del.
Men mig gjorde det inte så mkt eftersom jag är van vid det.
Bara att få träffa dottern o få umgås med henne var så otroligt roligt så det var värt allt.
Alice blev glad för den lilla sängen o täcket o lite annat jag hade med mig. Jag hade ju fått tag i en skötväska också en emmaljunga så den passade ju ihop med den vagn de tänkte köpa.
Vi hade dagarna fulla med aktiviteter . Så brist på sysselsättning var det definitivt inte.
Har lite kort jag ska lägga upp men det får bli senare.
Det var skönt att få vakna hemma hos sig själv igen o att jag hade datorn igen.
Nu skall jag försöka få klart ST som jag kommit lite på efterkälken med.
Kramelikramisar alla o ta hand om er o varandra!!!

1 kommentar:

  1. Håller med dig ,,borta bra men hemma bäst! eller???Kul iaf att träffa nära och kära!!Kram på dig oxså!!

    SvaraRadera