söndag 17 april 2011

Johanna har åkt hem igen...

Snyft va tråkigt
MEN
Vi har haft det jättetrevligt hela helgen
så jag är jätteglad!
Maja firar att hon bloggat i 1 år i morgon så jag föreslår att ni går in på hennes sida o kollar!
Själv tänkte jag få något gjort på min ST duk i helgen som varit  -
men det har ju varit så trevligt med Johannas besök så jag har helt glömt bort.....
Däremot har jag lagat några byxor åt Johanna - jag är glad att jag kan hjälpa henne med sådant.
I dag har vi varit på "Kryddparty" och då blev jag påmind av Johanna om att vi hade köpt
Citronmelisste därifrån ngn gång tidigare o att det var ju ett jättegott the´....gjorde underverk med magar som krånglade o smakade jättegott.
Det blev lite köpt av det då.
Kul att de "lever" fortfarande för det är inte ofta man hört att de har haft sådana "partyn"
Det brukar mest vara Tupperware o sådant annars.
Nu skall jag leta reda på kudden o natta den...
Kramixar alla o ta hand om er o varandra!!!

1 kommentar:

  1. God natt med dig! Här sitter en som gäspar så stort så jag tror snart att jag sväljer datorn. Usch nej, måste nog i säng, jobbedag imorgon.
    Kram

    SvaraRadera