söndag 3 april 2011

En trevlig dag

I dag har jag haft "finfrämmat"....
Johanna o hennes pojkvän Niklas har varit här o ätit söndagsmiddag.
Jättetrevligt har det varit,
De åkte för en stund sedan så nu känns det så tyst o tomt,
Men det har varit bra.
Det är ju det som är huvudsaken.
Själv tycker jag bara att det är så himla trist väder så jag tappar lusten att göra ngt överhuvudtaget.
Inne sittar väder.
DET
är härligt biland o bara få krypa upp i soffan o titta på tv - eller ta sig en liten lur kanske...
Har inte sytt ngt alls på ett par dagar.
Känns lite slött men det får bli lite i morgon i stället.
I kväll skall jag o Walle bada...nåja deuscha blir nog mer rätt ord. Han skall ju vara hos Johanna o Niklas när jag åker till Alice o Allan.
Då är det ju trevligt om det kommer en någorlunda  ren hund o inte en smutsgris.
Det får bli efter det vi varit ute sista gången för i kväll. Då har han ju heeela natten på sig att torka.
Perfekt!!!
Borsta lite i kväll o innan utgång i morgon bitti så blir han nog fin igen.
Ha det gott!
Kramelikramisar o ta hand om er o varandra!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar