söndag 3 april 2011

Jaou....det luktar blöt hund...

- vardå?
-Här
Förstås inte PÅ bilden men ändå...
Både Walle o jag är nyduschade o jag måste ju få säga
att närman duschat hund så är det skönt att duscha själv sedan.
Nu är vi rena i alla fall efter allt gegg som varit  ute ett tag nu.
Önskar bara att det finge vara torrt ute ett par dagar nu så han får vara fin tills han skall vara hos Johanna.
Saknar mina tjejer i kväll.
får trösta mig med blötWalle...hihi..
I morgon får jag jobba på lite med de grejer jag ska ha med mig till Alice.
Ändrad tidtabell fick jag mess om från sj också....knölhögar...skall byta i Lund i stället för Malmö tydligen o så är tiden ändrad...
jaja det läser signog när vi väl är där.
Resfeber??? Vem då???
Jag ??????
Hur kan du tro ngt sådant???
Självklart!!!!
Jag brukar ju inte åka så här
Kramelikramisar alla o var rädda om er o varandra!!!



2 kommentarer:

  1. det kommer och gå bra o tänk på hur trevligt det blir i kopenhagen kramar på dej o ha det bra

    SvaraRadera