onsdag 27 april 2011

Har ju blivit tvungen...

att erkänna att
Jag har inte gjort någonting!
Isch!
Vad jag känner mig usel.
Nja helt sysslolös har jag kanske inte varit förstås.
Tvätt o gamla äpplenräfsning o disk o sådant har jag gjort men...
min favvosysselsättning har jag inte gjort på fleeera dagar nu.
Har ju inte sytt allts!
Botten notering på mig själv då.
Jag som hade föresatt mig att göra någonting varje dag.
Men
Det är ju vår!!!!!!
Hittade dessa i en skön blandning på en promenad.
Är inte det skönt så säg!
Utemöblerna har plockats fram o vi får förhoppningsvis tillbaka solen igen.
Man borde kunna ta med symaskinen ut också...hihi.
Det är väl bäst att låta bli förstås - tänk om den där
"borstbilen" kommer o sopar o det yr in en massa sand i maskinen - ingen hit!
Nä får vackert låta bli o så får man sitta inne o sy i stället....(får passa på när solen går i moln)hahaha
Kramelikramizar alla som är så duktiga o flitiga!
Var rädda om er  o varandra!!!


1 kommentar:

  1. Det är nog mer än en symaskin som står arbetslös nu i det fina vädret!
    Visst är det vackert i naturen nu!!!
    kram

    SvaraRadera