söndag 1 maj 2011

Brrr ....

I går var det halv storm o isbjörnsinvandring!
Det var inget läge för valborgsfirande då inte...
Var som en istapp när jag kom hem i går kväll efter att ha varit hos vännerna.
Men jag såg fyrverkerierna från min balkong i alla fall.

Trodde det skulle bli bättre i dag nu när solen sken - men oj -
vad jag bedrog mig.
Det blåser fortfarande  - inte lika mkt men...
blir inget utomhusfika än i vart fall.
Försöker sy en Noriko bag  - men jag har ju lyckats
slarva bort mitt mönster så nu får det blir som det blir...
lite eget ritat för det finns inte längre som gratis mönster ...
Gillar den lilla påsen o så blir den ju vändbar om man vill.
Skall också försöka sno ihop min "galna kärring" kasse...
Så lite fåpr vi hoppas blir gjort i dag ändå.
I morgon  - ja den dagen den sorgen...
Lite magpirr är det allt  - jag skall väl ändå inte hålla på så jag får ngt tok hoppas jag.
Kramelikramizar alla!
Var rädda om er o varandra!!!
*************
Så som du vill att andra skall vara mot dig -
så skall du också vara mot andra!
*******************
(försöker i alla fall)

2 kommentarer:

  1. Här var det också kallt igår kväll. Vi grillade men när solen försvann frös o huttrade de flesta av oss. Efter vi ätit färdigt tillbringade vi resten av kvällen inomhus.
    Ha en trevlig 1 maj.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja inte va det värme ute inte.... men hoppas det kommer t-bax igen....sol o +30 C beställt ;)

    SvaraRadera