söndag 15 maj 2011

Fortfarande dagen efter ...

NEJ inte jag !
Jag dricker inte så jag mår prima.
Men dagen efter vårmönstringen.
Hittade några fler bilder som jag tänkte visa.
T v är det en Noriko - bag i
lite egen tappning, som jag fick en beställning på
att göra.
Den är vändbar så man kan ha den åt vilket håll man vill.
Till höger är den "Glada Kärringen" dvs jag när jag ska på galej o ha skor med mig, Tyvärr ville min maskin busa lite med mig så jag får sy om lite ....
Jag hittade på lite andra bilder från cruisingen också.
Bl.a. Bananer i Pyjamas!
Leena o Bertils bil o de är alla sedda "lite grann så här från ovan"...

Köbildning i backen i motljus...

Bananer i Pyjamas passerade också förbi dessvärre lite fort så det blev suddig bild..


Bertil o Leena paserar också förbi i sin nylackade bil.
Det var en härlig dag i går!
Men i dag skiner solen - inte - som i går även om den kikar fram en liten glimt lite då o då.
Nu skall jag klura till en ny väska jag fått beställning på.
Gjorde lite fel delar på den första så - nya tag bara o på den igen...
Kramelikramisar!!!
Var rädda om er o varandra!!!



3 kommentarer:

  1. Vilken härlig väska du har sytt. Var får man tag på det mönstret?

    SvaraRadera
  2. Ja mycke bilar var det ute igår.... blev en hel del kort tagna när man stod still-lite här o där.
    Nyktert o städat-kaffe skål! :)

    SvaraRadera
  3. Det var Noriko bag jag menade - har hittat mönstret nu. kram

    SvaraRadera