söndag 15 maj 2011

Dagen efter vårmönstringen...

Städat o fint som alltid...
De är morgonpigga av sig de som städar så när man skall gå ut med Walle brukar
det oftast inte vara några spår efter gårdagen kvar.
Men fårn min balkong o neråt ser det bra ut.
Hände en del.
Då ambulansen for neråt hade en brand i en lägenhet utbrutit.
Fick senare höra killen berätta att han stått o lagat mat då det tagit eld
Men han  hade hunnit jagat ut alla från huset (4 lghter) o det var bra gjort.
Senare på eftermiddagen så brann det igen
denna gång på "min" sida stan.
Det var tydligen en skräphög som brann.
Lite för häftigt kanske ....det rök bra...
Själva Cruisingen såg städad o bra ut så länge jag orkade vara med.
Mycket mååånga FINA bilar.
Det var jätteroligt att få se dem alla.
SHRA - som höll i det hela brukar sätta ut bilder från dagen på sin sida
dock inte ännu...men kolla gärna...
Men det vart kallt att vara ute hela dagen - jag var alldels genomfrusen då jag stängde balkongen för kvällen..
I dag regnar det ju så det blir till att snabba på vid promenaderna.
Skall iväg o gratta Fredrik som fyller år så jag får väl klä mig ordentligt....
haha
Kramelikramisar alla!!!
Ta hand om er o varandra


1 kommentar:

  1. Här regnar det också men det hindrade oss inte från att äta frukost på balkongen. Det låter ganska mysigt när det smattrar på taket. Resten av dagen får nog tillbringas i syrummet.

    SvaraRadera