torsdag 19 maj 2011

Ett par jobbiga men roliga dagar..

Nu har det varit ett par roliga -jobbiga dagar som gått.
Jag har hjälpt till vid "röjningen" av tomten här.
Det har ju varit lite skönt väder
Fast inte i dag för i dag har det  blåst istappar.
Brrr så kalla vindarna varit.
Så i dag har jag hjälpt till några timmar i butiken.
Jag fick till o med lära mig kassan.
Det var faktiskt lite roligt.
Det är ju mååååånga år sedan nu som jag hade butik själv.
Men lite sitter ju kvar kändes det.
Strunt samma KUL har det varit .
Man känner ju att man har "gjort något".
Det behövdes för det har varit lite stiltje här ett tag nu.
Dessutom så har bägge mina "vanliga" symaskiner gått i strejk - så det är lite svårt att göra ngt.
Trådspänningen verka inte vilja fungera hur jag än gör.
Så de har fått lite semester nu och i morgon skall de städas ordentligt ifall det sitter ngt i vägen.
Kramelikramisar alla!!!
Var rädda om er o varandra!!!

1 kommentar:

  1. Roligt för dig att få hänga på tjejerna och hjälpa till!
    Är alltid roligt att känna att man räknas med!
    Kram

    SvaraRadera