lördag 21 maj 2011

Tänk...

Att man kan suga i sig så mkt av värme o  omtanke ...
Jag känner mig som en enormt uttorkad disktrasa eller ngt sådant som bara suger i sig av andra
människors värme o omtanke.
För visst är mina vänner goa!
Helt klart -  o jag blir så varm o go inombords.
Just alldeles nyss så ringde telefonen.
I andra änden var grannens dotter som undrande om jag inte kunde komma o äta
hamburgare med dem.
Det tackade jag tacksamt ja till. De är så mysiga att umgås med.
De är så goa o rara mina vänner på andra sidan staketet -
döttrarna är jättegoa de med.
Känner mig nästan som en liten extra -"mormor" till dem.
Häromdagen möttes vi när jag var ute med Walle o då fick jag en "spontankram" av den yngsta flickan
o ni må tro det kändes gott.
Sitter här med ett fånigt litet leende i ansiktet o myser.
Vem 17 ser om jag ler eller gråter... men det känns nästan som om någon gjorde det i alla fall.
HA EN TREVLIG HELG!
Kramelikramisar alla!
Var rädda om er och varandra!!!

2 kommentarer: